اخبار

جلسه هم اندیشی و رفع معضلات حقوقی معاونت غذا و دارو

در راستای تعامل و هم اندیشی دستگاه قضائی و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

در راستای تعامل و هم اندیشی دستگاه قضائی و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.
برگزاری جلسه هم اندیشی و رفع معضلات حقوقی معاونت غذا و دارو که در روز یکشنبه 15 دی ماه با حضور معاون محترم دادستان آقای حسن ایمانی مقدم و مدیر دفتر امور حقوقی دانشگاه و جمعی از مدیران معاونت غذا و دارو برگزار شد

 

 

غذا و دارو

 

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

نحوه صدور مجوز شرکت های پخش مواد غذایی با سازمان صنعت و معدن بررسی خواهد شد.

دکتر قباد محمدی با اعلام برگزاری جلسه هم اندیشی و رفع معضلات حقوقی معاونت غذا و دارو که در روز یکشنبه 15 دی ماه با حضور معاون محترم دادستان آقای حسن ایمانی مقدم و مدیر دفتر امور حقوقی دانشگاه و جمعی از مدیران معاونت غذا و دارو برگزار شد گفت: این جلسه مصوبات متعددی در پی داشت، بررسی نحوه صدور مجوز شرکت های پخش مواد غذایی با سازمان صنعت و معدن و استعلام از سازمان غذا و دارو در این خصوص یکی از مصوبات جلسه مذکور می باشد.

وی افزود: همچنین مصوب گردید پیگیری شود که مبنای  امحاء براساس آیین نامه اجرایی توسط شبکه بهداشت تا سقف 5000 هزار تومان چیست؟ و از چه طریق قابل تغییر است.

معاون غذا و دارو خاطرنشان ساخت:  از دیگر مصوبات این جلسه در خصوص  توزین شربت و قرص متادون بود که مقرر شد مکاتباتی با سازمان غذا و دارو مبنی بر طراحی جدولی در این خصوص و ارائه آن به شعبه دادسرا اقدام شود.

دکتر محمدی گفت: همچنین مصوب گردید در خصوص مواد غذایی توقیفی قبل از ارجاع به مقام قضایی قابلیت مصرف و جوابیه آزمایشگاه ضم گزارش شود. و مقرر شد در محل کارخانه ها و شرکت های مواد غذایی در صورت رضایت صاحب کالا اقدام به امحاء شود و در غیر اینصورت توقیف و به دادستانی ارجاع گردد-در تمامی موارد مستندسازی شود.

۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶
تعداد بازدید : ۱,۲۱۸
کد خبر : ۳۷,۶۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید